onsdag 23 februari 2011

Åh vad jag saknat gymmet!

Idag återvände jag till gymmet efter att inte ha varit där sedan i lördags. Det kanske inte låter så mycket men i vanliga fall är jag ju faktiskt där måndag kväll, tisdag lunch och onsdag lunch så när jag inte kunde gå dit förrän onsdag kväll kändes det som om det var väldigt länge sedan jag hade varit där. Jag var otroligt trött efter ett par mycket intensiva jobbdagar men ville ända ta mig iväg, och ja vad rätt beslut det var! Så fort jag kom in i gruppträningssalen kände jag hur stressen rann av mig och jag tränade ett pass bodypump följt av en steppklass med ett stort leende klistrat på läpparna hela tiden :) Det var så otroligt roligt helt enkelt!

Nu ska jag fortsätta att mysa i soffan!

1 kommentar:

  1. I know what you mean!När man varit borta ett tag är det skönt att komma dit. Jag har en vilovecka denna veckan och är så sugen på att gå dit redan :)

    SvaraRadera