torsdag 17 februari 2011

Det blev för sent

Tanken var att jag skulle ha skrivit ett inlägg om Rom ikväll och visat er lite bilder. Problemet var bara det att för att kunna visa er bilder från Rom var jag ju tvungen att fixa till bilderna, och för att kunna fixa till bilderna var jag tvungen att först lägga över dem på datorn, och för att kunna lägga över dem på datorn var jag tvungen att frigöra lite plats på min hårddisk, och för att kunna frigöra plats på min hårddisk var jag tvungen att gå igenom alla mina ostrukturerade bildmappar och ta bort de som hamnat som dubbletter... Jag ni förstår, det tog ganska lång tid att göra allt det där så nu är klockan halv tolv och jag måste sova. Men de goda nyheterna är att jag har lagt ut bilderna från Rom i ett webalbum så det kommer gå snabbt att skriva ett inlägg om dem, och, nu har jag plats på min hårddisk igen så jag kan faktiskt börja ta bilder och lägga in dem i bloggen igen utan att detta är ett smärre projekt varje gång! Jag lovar inget men jag ska försöka få till lite mer bilder i framtiden i alla fall.

Men nej nu måste jag sova! Här är ett litet smakprov från Rom så länge:

2 kommentarer:

  1. Fin bild... jag har bilder från samma plats... vi satt precis där och åt god mat minns jag... underbart! KRAM

    SvaraRadera