torsdag 24 februari 2011

Det ar har jag bor

Ja eller jag bor ju hemma I var lagenhet saklart men denna sal ar mitt andra hem for aven om jag har borjat lara mig att uppskatta aven styrketraningen ar det anda grupptraningen som ligger mig varmast om hjartat. Och detta ar alltsa salen I vilken mina step, bodycombat och bodypumppass utspelar sig. Det ar jag som star langst fram I rosa top och detta ar "min" plats. Just dar star jag alltid och aven om jag kommer sent har de andra oftast lamnat platsen tom at mig :) ( Ar det sa aven pa gym I Sverige? Att man har sin plats? Ja om man gar tillrackligt ofta saklart annars skulle ju inte de andra halla platsen at mig saklart!)

Hursomhelst, salen kanske inte ser sa mycket ut for varlden men den ar en av de platser som jag alskar mest och dar jag kanner mig tryggast :)

Edit Fredag morgon: Ah jag blir sa glad bara jag tittar pa den har bilden. Jag ar nog lite knapp :)

Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar