tisdag 15 februari 2011

Älskad! :)

Igår kände jag mig verkligen älskad. Det var ju som bekant alla hjärtans dag. Något som jag inte brukar fira speciellt mycket och egentligen inte väntar mig att någon annan ska fira heller. Jag sa till mina kollegor på jobbet att jag och pojkvännen bara skulle ha en lugn middag hemma eftersom vi redan firat så mycket i samband med signaturen på förkontraktet till lägenheten och det kändes helt okej...

Men pojkvännen hade inte tänkt samma. När jag kom hem efter gymmet möttes jag av en stor bukett långa röda rosor på bordet, tända ljus och färdiglagad middag! Detta följdes sedan av en helkroppsmassage! :) Åh min fina pojkvän jag blev såå glad!!! :)


Och inte var det nog med det. Jag blev vid hemkomsten även överraskad av att min bästa mamma hade skickat mig ett paket till alla hjärtans dag! Ett gulligt kort, svenskt godis och en bok! Åh vad glad jag blev! Tack så mycket!!! :)


Och, dessutom, hade jag även fått mitt beställda paket från Amazon! Min smartshake! :) Fast jag vet inte riktigt om det beror på att Amazon älskar mig direkt, det kan även ha varit slumpen ;)

1 kommentar: