onsdag 16 februari 2011

Regnet det bara öser ner...

...fast jag ar inomhus sa an sa lange ar jag inte vat om mina skor och strumpor. Fast det lar jag nog bli om ca en timme da jag ska bege mig till gymmet for mitt favoritsteppass! Det ar faktiskt vart det att bli lite blot for att fa ga dit :)

Det har inte hant sa mycket idag annars. Fullt upp pa jobbet. Manga jobbresor som ska planeras och bokas inom den narmaste tiden. Bland annat en resa till Sverige och Goteborg den 1 April (en Fredag) och jag tankte stanna kvar over helgen sa da vill jag garna ses om det ar nagon som kanner for det? :)

Har saklart aven varit och tranat bodycombat pa lunchen. Blev ett bra pass men ar fortfarande inte 100 i benet. Det varker lite grann och mina sparkar ar inte vad de brukade vara. Men det blir battre sa jag ar talmodig (eller nej det ar jag inte men jag har inte sa mycket val sa jag vantar otaligt pa att det ska bli bra!).

Ikvall ska vi planera mobler till var lagenhet. Det ar inte sa latt nar man borjar pa noll. Vi har ju inga mobler alls utan maste kopa allting nytt. Om nagon vet nagon webbsida dar man kan fa inspiration sa skicka jattegarna en kommentar med en lank sa blir jag glad! :)

Nej nu ar det bast att jag atergar till arbetet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar