fredag 11 februari 2011

Rom och traningsvark

Kort inlagg nu for jag har fullt upp!

Igar kvall slocknade jag framfor TVn klockan nio och sov fram till klockan sju pa morgonen. Har nastan huvudvark nu for att jag sovit sa lange men tror det behovdes. Vackte dock tydligen pojkvannen tre ganger (!!)  under natten eftersom jag skrek, stackarn. Sjalv kommer jag bara ihag att jag hade en mardrom som jag skrek och vaknade av, lika bra det. Var lange sedan jag dromde mardrommar nu, ar nog lite resfeber kanske?

For idag om bara tre timmar aker jag ju till Rom for att mota upp med mina broder! Ska bli jatteroligt och jag ar glad att min bror som bor i Sverige lyckades komma med sitt plan trots nuvarande snokaos dar borta. Tur!

Och sista punkten. Jag klagade ju for att jag tyckte det var trakigt att trana brostmuskulaturen da man inte kanner att det tar nagot... Fast jag kan ju bekrafta idag att nagot gjorde jag nog ratt i alla fall for oj vilken traningsvark jag har!

Nej nu hinner jag inte skriva mer, vi hores!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar