måndag 7 februari 2011

Trott, trottare, trottast

Ja om jag tidigare har befunnit mig i trott eller mojligen i trottare sa har jag definitivt flyttat till trottast idag. Fy jag tycker inte om den har kanslan! Kanns nastan omojligt att halla sig vaken, huvudet ar tungt tungt och jag ar sa seg sa seg. Inte blev det hela battre av att ja at alldeles for mycket till lunch. Nu ar allt blod i magen istallet for i huvudet och det kanns. Svart att traffa ratt pa tangenterna till och med. Jag har verkligen blivit beroende av min lunchtraning. Det kanns konstigt att bara sitta ner och ata mitt pa dagen. Sloseri med tid. Och sa blir jag dessutom sa seg pa eftermiddagen vilket ju da har hant idag.

Men det har haller inte. Jag maste faktiskt ta och rycka upp mig nu for jag har jattemycket att gora! Nu satter jag pa lite housemusik i horlurarna och sa kor jag igang!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att ni har kommit så här långt med allt! Fantastisk utsikt o härligt att den är ljus! Ska bli kul att få se den live! Mycket flytt för alla just nu! Din farmor, din bror Kalle o pappa och min Ida o Jesper! Sen ska vi på visning i stan, sekelskiftlägenhet byggd 1919 i två plan, tjusigt! Spännande! Jag är trött jag med... ligger under täcket m min iPhone o din pappa ligger bredvid o pratar i mobilen. Oj det här blev långt! Lycka till med allt hoppas vi ses snart! Nattinatti o KRAM

    SvaraRadera
  2. Oj vad spannande det later med er lagenhet, i tva plan, vad fint! Du far beratta fortsattningen pa den storyn sen om det blir nagon sadan ;)
    kram kram

    SvaraRadera