onsdag 2 februari 2011

Ådror och träningsvärk

Ett varningens ord. Ni som inte ar traningsgalningar kan sluta lasa det har inlagget nu med en gang for ni kommer anda bara tycka att jag ar helt stord. Ni andra, my fellow gym addicts, kan fortsatta lasa for ni kommer att forsta precis :)

Om jag sager framtradande adror under traning vad sager ni da? Ni sager yes success eller hur? Det var i alla fall vad jag kande under gardagens bicepspass da jag till min forvaning for forsta gangen sag en adra framtrada pa min vanstra biceps da jag korde. Hur coolt ar inte det? Det betyder ju att jag faktiskt borjar fa ganska mycket muskler nu eller hur? Detta har redan tidigare hant da jag gor axelpressar (adra pa axeln) men jag borjade arligt talat tro att min anatomi var sadan att jag inte hade synliga karl pa mina armar da motsvarande inte hande under armovningarna. Men, sa var inte fallet, jag hade bara inte tillrackligt med muskler innan men nu har jag alltsa det. Coolt! :D

Och for att fortsatta pa sparet dar folk som inte tranar kommer att tycka att jag ar knapp sa ar jag aven glad idag for att jag har jag en massa traningsverk i armar och rygg (vad jag tranade igar)! Har borjat alska traningsvark. Da vet man ju att man verkligen har kommit at muskeln och att den blir starkare. Tummen upp for traningsvark! Och jag brukar ha valdigt svart att fa traningsverk i just ryggen. Jag har fatt ont i armarna snabbare an vad jag har blivit trott i ryggen under ryggovningar sa jag har inte lyckats pressa mig till att trotta ut ryggmusklerna. Men, inte heller detta hande igar! Inget ont i armarna, bara bra ryggtraning. Wihooo vad kul det ar att trana!


One of my babies ;)

Och för er som inte är träningsgalna men ändå inte slutade läsa... Oroa er inte jag kommer inte att sluta som ett ådrigt muskelmonster. När jag inte lyfter vikter ser mina armar helt smala och normala ut ;)

1 kommentar:

  1. oj vilka armar du har... o din pappa han gillar ju ådror han med =)!! Minns när jag tränade som en galning, då deffade man o då kom ådrorna fram... idag borta! De syns inte!

    KRAM Anna

    SvaraRadera