tisdag 8 februari 2011

Jag shoppade lite haromdagen...

...det blev visst ratt dyrt


Ja detta ar alltsa ett utdrag fran mitt bankkonto. Och betank att mitt bankkonto alltsa ar i euro...


...sa da forstar ni att jag formodligen har skrivit ut en av de storsta checkarna som jag kommer att skriva ut i mitt liv! Hur ofta skriver man en check pa drygt 110 000 kr liksom?!

Men ingen fara pa taket, detta var inte lite spontanshopping som gick helt over styr :) Det ar daremot handpenning pa var forhoppningsvis framtida lagenhet. Sa just nu gapar mitt bankkonto bra mycket tommare an forut men mina framtidsdrommar ar ju ah andra sidan rikare sa det jamnar ju ut sig! (eh eller ja det ar ju vad jag forsoker intala mig i alla fall for att inte kanna mig helt fattig for tillfallet hehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar