lördag 12 mars 2011

Bensinen är slut...

Kolla in min nya hoodie från Nike, love Nike!
Ja bensinen till vårt extra värmeelement alltså. Därav min snygga mössa trots att jag sitter inomhus. Måste iväg och handla ny annars kommer jag frysa ihjäl inatt ju.

Har en seg hemmadag. Kan inte göra så mycket mer då jag fortfarande är lite förkyldseg. Ska kanske förbi gymmet en liten sväng och säga hej men någon vidare träning lär det inte bli fast jag vill men det är bättre att ta det lugnt. Imorgon ska jag till Paris på event och vill ju inte vara för sjuk där. Fast knäpp som jag är föredrar jag ändå att vara lite krasslig just nu för jag skulle ju ändå inte ha kunnat träna de närmsta tre dagarna hehe.

Håller på och packar vilket jag anser är typ världens tråkigaste. Måste packa kläder som är "Business casual"? Kan man inte säga att jeans är det? :D Nej det kan man väl inte men jag trivs inte alls i traditionella jobbkläder som finbyxor och skjorta. Känner mig såå tråkig! Dessutom har jag inga kläder som passar längre. Alla byxor är för stora så de hänger och då hjälper det inte att skjortan passar. Nej en av de tre dagarna tänker jag ha svarta jeans på mig så det så!

Nej om jag skulle ta och ta mig iväg och köpa lite bensin nu kanske, för nu närmar det sig min magiska tre gräns och har jag inte tagit mig utanför dörren innan dess kommer jag börja känna mig deppig så nu är det bäst att jag går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar