måndag 7 mars 2011

Still here

Ja jag har inte forsvunnit aven om jag varit franvarande I bloggen. Har haft fullt upp med lagenheten, som vanligt kanske jag ska saga. Igar var vi bade pa IKEA och en annan koksaffar och dagen har spenderats tillsammans med IKEAs kokssimulator, for jag tror det blir ett IKEA kok tillslut anda, mest varde for pengarna.

Denna helg har jag hor och hapna inte tranat alls! Igar hann jag ju inte men hade tankt ta igen det idag med lite styrketraning. Fast nar solen sken ville jag hellre ga till stranden och sedan kande jag helt enkelt inte for det och lat helt sonika bli. En mycket ovanlig handling for Johanna och det kandes I magen men jag bestamde att jag behovde vila och holl mig till det. Lite stolt over mig sjalv hehe

Och nu ar jag ratt trott som ni ser av mina rodsprangda ogon sa nu ska jag sova, godnatt!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar