onsdag 16 mars 2011

Underbart!

Atervande till gymmet idag efter en hel veckas franvaro och det var alldeles alldeles underbart!

Var inte helt taggad pa att ga dit da jag fortfarande kande mig lite trott och hangig. Nar jag dessutom inte har varit dar pa en vecka sa kan jag nastan lura mig sjalv med att jag inte tycker att det ar sa speciellt roligt trots allt och det kanske ar battre att vila lite till. Men jag bestamde mig tillslut for att anda forsoka och vilket bra val!

Bodycombat stod pa schemat och jag kande sa fort som musiken startade att jag bade var supertaggad samt trots lite resterande forkylning i toppform! En veckas vila da och da ar nog inte helt fel for nu kanner jag mig stark och pigg igen och musklerna bara langtar efter att fa ta i. Jag log mig igenom hela passet och jag skulle nog tro att det blir ytterligare en svang till det kara gymmet efter jobbet :).

Sa dar har vi det. Det finns helt enkelt ingenting som slar traning och jag ar definitivt beroende. Sa med risk for att verka tjatig da jag har sagt detta tusen ganger forut sa ALSKAR JAG ATT TRANA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar