torsdag 10 mars 2011

Dagens i-landsproblem

Jag stor mig och ja jag vet att detta ar urdumt och bortskamt och knappt och inte okej osv osv. Men, det hindrar inte att jag stor mig i alla fall!

Sahar ar det.
Jag ska aka till USA med jobbet i April = roligt!
Med mitt foretag flyger man alltid business class nar man flyger intercontinentalt = roligare!
Om jag flyger med Lufthansa innebar detta att jag far sa mycket miles sa att jag uppnar frequent flyer status samt kan kopa en resa till Sverige gratis = roligast!

Eller nehej, roligast blev det visst inte. Och det ar inte mitt fel utan det ar pa grund av att resebyran har inte har tagit hand om min resa forran nu och nu har alla biljetter med Lufthansa blivit sa dyra sa jag maste aka med British Airways istallet. GRRRRR!!! British Airways har det mest vardelosa Frequent flyer programmet ever! Det vill saga alla de miles som jag far for denna resa ar totalt bortkastade, kan inte anvandas till nagot :(

Okej okej, ni kanske tycker att jag klagar lite mycket nu och ja ni kanske kanske har en poang, det kan jag ocksa se faktiskt. Att fa flyga business class till USA aven om man inte far nagra miles for det hela ar ju helt okej, sa jag lovar jag ska inte saga nagot mer om detta, var bara tvungen att fa beklaga mig lite lite grann, bara for att det hade varit sa himla bra om jag hade flugit med Lufthansa istallet. Ah Lufthansa business lounge under tva ar i mina drommar...snyft snyft...

(Och ett litet tillagg for att jag inte ska framsta som ett totalt brat har. Jag har ALDRIG flugit business class innan och kommer formodligen ALDRIG fa gora det igen, bara sa ni vet)

1 kommentar:

  1. Otur! De poängen är ju så värdefulla! Men du får säker en ny chans att flyga business class med Lufthansa någon vacker dag ska du se!
    Tröstkram =)

    SvaraRadera