tisdag 15 mars 2011

Lovely Paris

Det ar underbart varmt varvader har och jag sitter i parken framfor Eiffeltornet och pustar ut lite innan det ar dags att ge dig av mot flygplatsen.

Den tre dagar langa konferensen ar nu slut och jag maste saga att den har varit ovanligt intressant och givande! Jag var ju lite nervos for hur det skulle bli eftersom jag inte kande nagon har men det har verkligen inte varit nagot problem, tvart om. Svart att hinna prata med alla manniskor snarare. Jag var dock ganska saker pa att detta skulle bli en lugn konferens utan sa mycket fest da bara en middag var organiserad och jag ju som sagt inte kande nagon...Men aven har hade jag fel. Jag hamnade ju saklart med ett gang partysugna manniskor och da det blev kant att jag dansade mycket tidigare bestamde de genast att vi saklart skulle ga till en klubb sa att jag kunde visa upp mina fardigheter :) Sagt och gjort blev vi alltsa ett gang pa sex personer som gick ut pa jakt efter en nattklubb I Paris oppen en mandag och det blev succee! Vi hamnade pa en klubb som korde sjuttiotals disco a la studio 54 och det var packat med folk. Jag vet inte vad det ar med konferenser men festerna blir alltid valdigt lyckade och det var lange sedan jag dansade sa mycket! Halv tre kom vi tillbaka till hotellet sa lite seg var jag allt imorse men ett par ipren och en god hotellfrukost hjalpte ratt bra :) tror dock att jag kommer somna pa flyget hem men det ar ju bara skont.

Paris ar verkligen en underbar stad och jag skulle garna stanna lite langre. Men samtidigt ska det bli skont att komma hem igen och framfor allt kunna ga och trana igen!

Nu ska jag njuta lite till I solen och sen ar det dags att aka mot flygplatsen. Nog minst 17 grader varmt I luften, underbart!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar