lördag 19 mars 2011

Fredagsmys

Ikväll har jag roat mig med att förvandla detta:

Till detta:

Det tog ett tag som ni kanske förstår? Närmare bestämt hela kvällen. Så speciellt mycket mys blev det inte, men det känns ändå ganska skönt att ha det gjort.

Nu kanske ni undrar hur jag hade lyckats få lägenheten att bli så totaltstökig som på de översta bilderna? Det är nästan lite imponerande eller hur? Och betänk då även att jag har lyckats med detta på endast tre dagar! Inte illa! Det är en liten talang jag har (inte en helt önskad talang men ändock) det här att jag kan gå in ett städat rum och få det att se ut som ett totalt bombnedslag på nolltid! Det ända som jag behöver göra är att inte koncentrera mig hela tiden på var jag lägger mina saker. För så fort jag slutar tänka ja då blir det kaos för mig! Så länge som pojkvännen är hemma så försöker jag skärpa mig men nu när han är bortrest ja då slappnar jag av och ja då blir resultatet som det blir. Nu kanske ni undrar som följdfråga hur jag kan stå ut att leva i detta kaos. Jo men det är ingen fara! Det är min andra medfödda talang. Jag har en förmåga att skärma av stök ganska totalt så lika mycket som jag inte riktigt märker när jag skapar det så kan jag även låta bli att se det.

Även jag har dock en gräns och den gränsen var nådd ikväll...


...och dessutom kommer ju pojkvännen hem snart också ;)

3 kommentarer:

  1. Hahahah! Där är vi lika :) Jag är expert på att stöka till och inte ens se det...Maken kan bli tokig ibland! Du är ett riktigt proffs :)

    SvaraRadera
  2. Trillingnöten: Tack! :) Komplimangen betyder mycket när den kommer från en likasinnad haha ;)

    kramar

    SvaraRadera