tisdag 29 mars 2011

Seeeeg

Jag tror att det borjar bli dags for mig att ta mig hemat. Vill prova mina nya skor som kom idag fran Nike. Ett par Nike ID alltsa gjorda speciellt for mig! :) Sa har ser dem ut och de ligger just nu i bilen och vantar pa mig:
Ikvall blir det eventuellt bio. Fast egentligen ar jag mer sugen pa att baka haha. Var lange sedan jag bakade nu och da jag hittade denna blogg blev jag valdigt inspirerad. Vilka sota och goda saker! Bast att vi har en middag hemma hos oss snart for problemet nar man bakar kakor ar ju annars att man aven ater upp allting om det finns hemma. Det brukar ga laskigt snabbt hemma hos oss ;)

Fick en ny jobbdator idag. Kontrasten mot den forra ar enorm! Jag var van vid att det skulle ta runt en sju atta minuter for datorn att starta, denna fixar det pa ett par minuter bara. Och den laser sig inte hela tiden utan den fungerar. Wow en dator som fungerar, vilken lyx :D

Var och tranade en svang pa lunchen idag. Har borjat gilla styrketraningen mer igen. Det ar roligt for resultaten marks sa snabbt! Idag blev det ben, chins (jag ska klara att gora atminstone en utan viktlattnad har jag tankt mig), triceps inklusive dips (samma sak har, ska lara mig utan viktlattnad!) och lite baksida axel. Det var roligt och alltid underhallande att se hur det totalt mansdominerade gymmet stirrar smatt fashinerat pa mig da jag ju faktiskt lyfter vikter som i alla fall kan anses som lite tyngre hehe :)

Nej nu ska jag ge mig av hemat, ni far ha en bra kvall!

2 kommentarer:

  1. Märkte stor skillnad när jag började träna styrketräning/fria vikter i kroppen.. både utseendemässigt och styrkemässigt.. kul när man ser den förändringen och får ytterligare motivation =)
    Hehe ja killar har svårt att man tar nästan lika mycket som vissa ;)

    Skor, specialgjorde för dig, hur funkar det? Blev väldigt nyfiken =)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det häftigt! Tror många tjejer är lite rädda för att få för mycket muskler dock, speciellt här i Frankrike där jag bor, vilket ju är synd för det gör ju som sagt verkligen skillnad. Skorna är ett par Nike IDs, det finns en massa olika modeller som du kan göra som du vill. Kolla in på deras online store, www.nike.com, ha så roligt!

    SvaraRadera