söndag 27 mars 2011

Ingen rast ingen ro...

...ingen blogg.

Tyvärr blir det ju så när det är så många andra saker som ska göras hela tiden. Lite nyheter har jag att komma med nu i alla fall. Vi har bestämt oss för ett av golven vi ska ha i vår nya lägenhet! Wohoo! Vilken nyhet! :D Nej det kanske inte är så jätteintressant för er det inser jag men för oss är det en ganska stor grej för vi är så otroligt veliga. Nu har vi bestämt oss för vit parkett i den delen av lägenheten som är i norrläge och så mörkbrun parkett i den delen som vätter mot söder och igår hittade vi den vita parketten som vi vill ha.

Annars är det inte så mycket nytt som har hänt. Tränade igår som vanligt vilket var roligt fast jag var lite småseg. På kvällen gick jag och pojkvännen ut och åt, jag var så mätt så det var ett under att jag inte rullade hem men då jag har gått ner lite i vikt på sistone utan att egentligen ha detta som mål så måste jag väl öka mängden mat jag äter lite grann, och det gjorde jag då med råge igår :)

Var hos en kiropraktor i torsdags också för sträckningen jag har i mitt högra ben (efter att höften hoppade lite ur led). Det var rätt så häftigt. Han kände på min ryggrad och konstaterade efter 1 minut att mina olika långa ben, min snea höft, mina knäproblem och min stela nacke kom från tre låsningar i ryggraden! Sedan knäckte han lite hit och dig och vips var mina ben i princip lika långa igen (de verkar olika långa för höften är låst för att ryggen var låst). Nu har det sneat till sig lite igen så kanske måste tillbaka dit på måndag men det är ok.

Nu håller vi på och städar, eller har precis städat klart närmare bestämt, och kvar på todo listan för idag är biltvätt och eventuellt ett litet träningspass. Ikväll får vi besök så middag ska man väl försöka laga också. Bäst att jag fortsätter. Hoppas ni har en bra söndag!

Så här ser vår nya lägenhet ut om ni är nyfikna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar