fredag 25 mars 2011

I min traningsvaska

Sitter pa dagens fjarde flyg. Snart ar jag hemma och det ar helg, skont! Dagens mote har gatt bra sa jag ar nojd men saklart lite trott efter allt flygande. Jag fixar tre flyg utan problem men pa det fjarde borjar jag verkligen bli lite seg, huvudvarken kommer smygande och ogonen blir torra.

Men det jag skulle skriva om var ju vad jag har I min traningsvaska. Som synes av bilden ar svaret ganska sa mycket saker. Denna bild ar dessutom tagen en onsdag da jag tranar bade pa lunchen och efter jobbet sa da ar det verkligen manga saker. Detta kan man ofta hitta I min vaska:

- traningsskor inklusive mina specialgjorda innersulor
- minst tva traningstoppar
- ett till tva par traningsbyxor
- sportbh
- en stor och en liten handduk
- handlindor for bodycombat
- traningshandskar
- Nike hanledssvettband
- min ipod fastsatt I sin armhallare
- en swebar
- ett hanglas
- min smartshake med proteinpulver
- underklader saklart
- schampoo, balsam

Ja det var nog allt, inte konstigt att den ar full! :)

Nu har vi landat!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar