fredag 11 mars 2011

Sicko...

Kände redan igår att rösten var på väg bort och ju mer dagen fortskred desto slemmigare (mysigt va?) blev jag i halsen. Och mycket riktigt, inatt hade jag svårt att sova på grund av småhosta och halssvid så det verkar onekligen som om de här förkylningarna som alla människor runt mig har haft de senaste månaderna nu också har nått mig... :(

Det är ingen större fara än så länge så jag ska väl klara mig. Trist bara att inte kunna träna. Hade ju tänkt mer eller mindre bo på gymmet nu när pojkvännen är bortrest i en vecka men det verkar som om min kropp tycker att jag ska slappa istället så jag får väl ta och lyssna på den då.

Igår hade vi möte med en inredningsarkitekt för att få lite tips för vår lägenhet. Hon erbjöd väl inga mirakellösningar direkt men nu vet vi i alla fall hur vi ska möblera vardagsrummet. Jag känner mig mycket inspirerad så tror att jag ska ägna kvällen och möbeltittande (då jag ju inte kommer kunna göra så mycket annat liksom).

Dagen i övrigt ska spenderas väntandes på UPS. Världens dummaste service helt ärligt! Leverantörerna är trevliga så inget ont om dem men konceptet? Tjejen i upplysningen sa rakt ut att jag det är väl bara att ta en dag ledigt så att man kan sitta hemma och vänta om man vill ha ett paket från dem. Helt sanslöst, och det betalar man för?!

I alla fall, ett mindre inspirerat inlägg blev det. Nu måste jag rusa, bye!

2 kommentarer:

  1. Nu är det klart med biljetterna. Skönt! Ska bli hur kul som helst att komma ner till er.
    Kramar i kubik /pappa

    SvaraRadera
  2. Ah vad roligt! Ni ar saaa valkomna! kramar

    SvaraRadera