måndag 28 mars 2011

Munsår!

Usch och fy jag har fatt munsar. Eller fatt och fatt jag har haft det hela helgen snarare men an sa lange finns det inga tecken pa battring. Snarare kanns det som om acklet sprider sig mer och mer over lappen :( Var pa apoteket idag och fick en kram som tydligen ska hjalpa, fast nar jag laser pa den star det att den absolut inte ska appliceras i munnen? Okej detta ar ju mest pa lappen men det ar ju inte som om jag inte kommer att fa i mig av kramen da den sitter dar liksom... Kanner mig lite smatt forvirrad. Det blir val att springa till lakare, igen, for ett munsar... Ja jag vet det ar lojligt men det ar the french style. Lakare ska alltid besokas for allting jamt.

Ja det var allt jag hade att saga egentligen. Far se om jag har nagot mer inspirerande att prata om lite senare.

Ah jag glomde ju att beratta om hur stralande den har dagen ar i ovrigt (ironi). Vaknade efter att ha sovit kasst imorse. Forsokte skynda mig men det lyckades inte alls sa gav mig ivag jattesent till jobbet. Bara for att efter att ha kort 25 minuter och nastan nastan vara framme komma pa att jag glomt datorn hemma! Kul! (INTE!) Sa det var bara att vanda om och kora fram och tillbaka igen (ytterligare 40 minuters bilfard) och pa grund av detta bli forsenad till dagens forsta mote. Underbar start pa veckan...

Ja ja antar att detta betyder att det bara kan bli battre fran och med nu eller hur? :)

2 kommentarer:

  1. Trist med munsår! Yay för doktor! :) Här skulle du bli skrattad åt på telefon, hehehe...hoppas dagen gick lite bättre sen!

    SvaraRadera
  2. haha ja jag kan bara tanka mig vad en svensk lakare skulle saga om jag ringde om det...

    Och ja dagen blev battre, tack for omtanken :)

    SvaraRadera