fredag 4 mars 2011

Fredag

Ja da var det fredag igen. Det kanns som om veckorna rusar fram och man hinner nastan inte med. Fast det ar ju a andra sidan ett gott tecken. Tiden gar ju fort nar man har roligt heter det ju sa slutsatsen av detta blir att jag maste ha det himla skoj eftersom veckorna loper pa I rasande fart :)

Igar var vi hos banken och skrev pa papper for vart lan. En hel massa papper! Jag vet inte alls hur detta fungerar I Sverige men I superbyrakratiska Frankrike sa maste man singera ca 30 olika formular for att fa ett banklan samt satta initialer pa ca 40 papper till. Puh, man blir ju trott I armen! Jag ar glad att jag forenklade min signatur for ett par ar sedan for annars hade det varit riktigt jobbigt hehe.

Imorgon ar det dags for det forsta av vad som sakerligen kommer att bli manga IKEA besok. For morgondagen ligger fokus pa kok men va ska aven forsoka kolla in lite soffor. Andra lagenhetsaktiviteter ar sangkop ikvall samt besok pa Darty for annu ett koksinitiativ pa lordag kvall. Puh det ar fullt upp men va kommer vara bortresta sa mycket de narmsta veckorna sa vi maste forsoka att effektivt utnyttja varje minut vi har!

Och sa var det traningen. Den flyter pa ganska bra men det ar dock lite svart att fa tiden att racka till. Denna vecka har det nastan bara blivit kardio och jag kanner att jag langtar efter styrketraningen. Kanske kan fa till ett litet pass pa sondag om jag har tur :)

Sa ja det har med att effektivisera sin tid. Det finns en anledning till att detta inlagg skrivs over mobilen istallet for pa datorn. Jag har lite vantetid just nu och jag kan ju inte lata de minuterna ga forlorade till att inget gora eller hur? ;)
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar