lördag 29 januari 2011

Aj aj aj

Ja det värker i mitt ena ben just nu men det kunde ha gått mycket värre så jag klagar inte alltför mycket. Jag skadade mig nämligen lite grann på gymmet idag. Tränade som vanligt bodypump, step och bodycombat och under kombatpasset råkade jag sparka för högt på en sidspark. Jag kände hur höften i benet jag stod på liksom hoppade ur sin led och sedan kom tillbaka igen, knick knack kändes det som. Usch riktigt läskig känsla men det verkar som om det gick bra trots allt. Jag kan gå som vanligt och jag har bara lite värk i benet nu. Jag har väl typ vrickat höften eller något? Att det hände kan nog vara en följd av min överrörlighet, jag får tänka på att inte sparka för högt i fortsättningen även om jag skulle kunna.

Bortsett från skadan så var det toppen på gymmet! Jag var stark i bodypumpen, jag kunde stå längst fram på stepen och hängde helt med i koreografin utan några problem och jag var inte ens trött när det var dags för bodycombat! Jag har börjat med att alltid äta pasta till lunch på lördagarna nu. En grym skillnad! Vilken energi man får av pasta, tre timmar går utan problem!

Nu sitter jag och äter vaniljkeso med fruktsallad. Världens godaste!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar