torsdag 27 januari 2011

Harder, better, faster, stronger

Ja den sangtiteln fran daftpunk sammanfattar val ganska bra mina traningsmal den har varen faktiskt. Tighta till kroppen lite till, bli snabbare pa att springa och saklart bli starkare for att sammanfattningsvis bli battre helt enkelt! ;)

Och idag har jag faktiskt forbattrat tva av dessa;
- Jag sprang som sagt det snabbaste jag har gjort hittills imorse
- Idag pa lunchen pa bodypumpen kunde jag oka med tva kilo pa benpressen

Det dar med bodypumpen och tva extra kilo kanske inte later sa mycket for er som aldrig tranat bodypump. Men det faktum att man gor sa valdigt manga repetitioner innebar att aven den allra minsta okning kanns. Jag har kannt att jag nog har haft styrkan i benen tidigare att klara lite mer men har fatt ont i ryggen tidigare om jag har okat mer. Men nu, efter att faktiskt verkligen ha fokuserat pa core styrka nagra veckor, sa gick det alltsa utan problem! Sa nu ar det 22 kilo pa stangen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar