fredag 14 januari 2011

Tyst och lugnt...

Ja inga nyheter angaende lagenheten an alltsa. Men idag ar jag i alla fall lite lugnare an vad jag var igar, det ar bara att vanta inte sa mycket mer vi kan gora. Far vi den inte sa var det val inte meningen, vi far se hur det blir helt enkelt. Fast lite uppe i varv ar jag allt, for varfor vaknade jag annars av mig sjalv fullt pigg vid halvsju imorse?

Idag ar det fredag och det ar ju skont! Helgen bjuder pa middag med vanner ikvall, sedan en massa traning imorgon da det ar lansering av de nya les Mills koreografierna pa Topfit, blir sakert roligt! :)

Men just nu jobbar jag sa jag ska ta och fortsatta med det.

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt att få vänta så länge på besked! Man blir ju alldeles tokig! Skönt att göra nåt annat i helgen så att du slipper tänka på det där hela tiden :)

    SvaraRadera
  2. spännande fortsättning följer...

    Ha en skön helg! Kram Anna

    SvaraRadera