onsdag 5 januari 2011

Kanske överdrev lite grann...

Ehum ehum... Jaaa... Hur ska jag nu säga detta? När jag inte har sovit nästan något en natt och dessutom rest en massa timmar på detta och är supertrött ja då har jag en tendens att se allting från den lite mörka sidan... Så var alltså fallet igår som ni kanske märkte på mitt mycket positiva inlägg då? Vi testar igen, samma sak sett från en annan synvinkel:

Åh vilken tur att allting ändå gick rätt så bra igår! Trots att jag bara hade 50 minuter mellan mina flyg hann jag med mitt byte och sedan kom min pojkvän och hämtade mig på flygplatsen och körde hem mig. Mitt bagage hann visserligen inte med och det var ju lite irriterande men jag fick det levererat till arbetet idag så det gick ju rätt så bra i alla fall! Ett lyse har tyvärr gått sönder på min bil men min pojkvän vet hur man byter dessa så det kommer förmodligen inte kosta mer än en ny glödlampa vilket ju är helt ok. Och så hade pojkvännen dessutom fyllt bilen med ny bensin vilket jag kunde se på min bensinmätare som för övrigt fungerar alldeles utmärkt...

Ja det där lät ju lite bättre eller hur? :) Idag fungerade bensinmätaren som den skulle så vet inte om jag såg fel igår eller om den hade hakat upp sig. Med tanke på gårdagens sinnesstämning är det första alternativet inte alltför otroligt är jag rädd...

Jag kom precis tillbaka från dagens andra gympass. Det blev som vanligt bodycombat på lunchen och step efter jobbet. Men jag är inte som vanligt, det är ju sjukt vad mycket man tappar på två veckor! Efter 30 minuter på det 70 minuter långa steppasset var jag så trött att jag hade velat gå hem, det var på ren vilja jag tog mig igenom hela passet. Men formen brukar ju komma tillbaka ganska så snart så jag räknar med att så blir fallet även denna gång, det är i alla fall roligt att vara tillbaka på gymmet igen!

Avslutningsvis vill jag gratulera min världens bästa mamma som fyller år idag!!! Hipp Hipp Hurra och Ja må hon leva uti hundrade år och gärna fler!!

Jag och mamma vid ett av tillfällena hon hälsade på i Antibes

3 kommentarer:

  1. Tittar in lite fort för att önska ett gott nytt och härligt träningsår! ;-)

    Jättefin bild på dig och din mamma.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för Gratulationer och fina presenter! Jag ska göra mitt bästa och försöka vara med länge än, vill jag ju gärna!
    Kramar Mamma

    SvaraRadera
  3. Tack sa mycket Petra, onskar dig detsamma! Ska bli spannande att folja dig!

    kramar

    SvaraRadera