onsdag 26 januari 2011

Pepptalk

Oj vad svart det ar att komma igang idag! Jag behover peppa mig sjalv lite kanner jag. Sa darfor tanker jag gora det nu.

Anledningar till att detta ar en bra dag:
- Solen stralar utanfor fonstret --> ah vad harligt!
- Det ar veckans roligaste traningsdag med bade ett bodycombat och ett steppass --> jippiii!
- Jag sitter med superbra housemusik i horlurarna medan jag jobbar --> Njutning
- Det gar framat i vara forhandlingar om lagenheten och aven om allt inte ar sa bra som det verkar vid forsta anblicken kommer det med stor sannolikhet losa sig --> Spannande!
- Jag har fullt upp pa jobbet --> Intressant!
- Jag har kommit pa ett nytt mal med traningen --> Motiverande!
- Jag blev inte sjuk idag vilket det kandes som att jag skulle bli igar!
- Allting gar faktiskt ganska bra for mig just nu --> Vart att vara glad for!

Sa dar ser jag, jag har ju jattemanga anledningar till att kanna mig peppad och glad idag eller hur? Sa kom igen nu Johanna! Njut av denna fantastiska dag!

3 kommentarer:

  1. Du är superfin o BÄST Johanna! KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Ja! Bra jobbat! En spark i baken och en lista på positiva saker hjäler mycket!

    SvaraRadera
  3. Tack vad sota ni ar! Nu blev jag annu mer peppad! :)

    SvaraRadera