tisdag 25 januari 2011

Toppform!

Jag pratade med min lillebror tidigare idag. Han har som mål att komma i sin bästa form någonsin inför sommaren, extrem toppform som han uttryckte det. Det gjorde mig sugen. Jag vill också komma i extrem toppform :) Jag har funderat på detta även innan jag pratade med min bror idag så vad han sa bara peppade mig ytterligare! Jag är visserligen redan i min bästa form hittills men det behöver ju inte betyda att det är den bästa formen jag kan komma i eller hur? Nej nu ska jag se om bra kan bli bättre, ska bli roligt! Jag vill (bland annat):

- Bli så pass bra på att jogga att jag faktiskt kan njuta av att göra det
- Helst även bli så pass bra på att jogga att jag kan klara min sträcka som jag nu springer på 29 minuter på 25 minuter
- Få fram lite fler magrutor
- Öka definition och styrka på ben och rumpa

Jag ska ta lite formbilder i helgen så att jag har något att jämföra med sen tänkte jag. Äntligen har jag ett nytt träningsmål, roligt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar