torsdag 6 januari 2011

Vill skriva sa mycket

Ja jag har flera inlagg som jag vill hinna skriva men inte har hunnit fixa an. Har ar vad som jag hoppas ska komma snart:

- Skriva klart om mitt fodelsedagsfirande (firande tre, fyra och fem)
- Skriva en liten arskronika for 2010, det hande ju ganska mycket!
- Skriva ner veckans traning (har ju varit dalig uppdatering pa den de senaste veckorna)
- Visa bilderna fran min senaste photoshoot for de ar jattefina
- Skriva ner mina mal for 2011

Det ar en hel del som ni ser, jag ska forsoka fa till det sa snart jag kan, men mina kvallar just nu ar mer upptagna av tittande i IKEA kataloger och planerande av kok och badrum. Ja vi har ju inte fatt var lagenhet an men man kan ju alltid hoppas ;)

Har kommer i alla fall en bild till fran fotosessionen innan jul, sa har jag i alla fall borjat beta av listan :)

3 kommentarer:

  1. Jättefin bild... du är så vacker! Bilden på dig och din mamma är också en jättefin bild!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. KKänner igen känslan. Å andra sidan har du ju ingen bloggtorka och det är ju positivt!

    SvaraRadera
  3. Tack Anna! :)

    Ja nej det ar ju bra att jag har saker att skriva om jag haller med :) Men igar blev det bara TV istallet, kandes som om jag behovde det. Men nu borjar jag komma i fas igen, har packat upp och kommit igang med traningen, sa snart kommer jag nog igang med bloggen pa riktigt ocksa :)

    SvaraRadera