onsdag 26 januari 2011

Gäsp!

Jag ar sa trott! Jag skulle verkligen behova en natts rejal somn men det fungerar inte nagot bra for mig pa sista tiden. Max 6 timmar hinns med och under dessa timmar drommer jag oroliga drommar och vaknar en eller tva ganger. Pojkvannen loste forresten mysteriet med mina bortdomnade hander. Han vaknade medan jag fortfarande sov och upptackte att jag lag och sov med armarna over huvudet och handerna liksom inklamda bakom (som det blir nar armbagarna ar bojda). Inte konstigt att mina hander domnar bort nar jag ligger i denna knappa position men varfor i all varldens vag har jag borjat sova sa!? Vaknade igen inatt av att min ena arm var bortdomnad och mycket riktigt hade jag den bakom/over huvudet. Vet inte riktigt hur jag ska andra dessa nya sovvanor men det vore helt klart bra om jag kunde gora det.

Trottheten till trots har jag fatt riktigt mycket gjort pa jobbet idag vilket kanns skont. Nu ar det snart dags att ga ivag mot veckans favoritpass, step! Sedan ar vi bjudna pa apero ikvall. I arlighetens namn skulle jag ha foredragit en lugn hemmakvall i soffan med pojkvannen men det kan sakert bli roligt ikvall och soffan finns ju kvar imorgon ocksa :)

Ha en skon kvall allihopa!

1 kommentar:

  1. Det där med att vakna med bortdomnade armar o handleder har jag varit med om flera gånger... speciellt i soffan framför TV´n med armarna så som du beskriver! Första gången jag upplevde att hela min arm var bortdomnad trodde jag att jag hade fått en hjärnblödning o ropade på mamma (typ i tonåren)!

    I måndags gick jag o la mig 20.00 och det var riktigt skönt!

    Nattinatti... kram Anna

    SvaraRadera