fredag 28 januari 2011

Eeehh...

Kommer inte pa nagon bra rubrik idag faktiskt for har inget direkt tema for detta inlagg. Jag kan informera er om att jag ar sjukt hungrig trots att det bara var tva och en halv timme sedan jag at frukost? Hur kan detta komma sig? Maste vara det faktum att det var slut pa keso i affaren igar nar jag skulle fylla pa mitt lager (neeeeejjj om de har slutat ta in keso nu igen sa kommer jag grata!) sa jag var tvungen att klara mig med fromage blanc (typ kesella fast losare i konsistensen och med mindre protein) blandat med lite vaniljprotein till min fruktsallad imorse, helt klart inte lika mattande! Forsoker nu halla mig fran att ga och ata ett litet tag till for annars kommer jag hinna bli sa valdigt hungrig i eftermiddag innan det ar dags att ga hem. Kanske klarar det en halvtimme till.

Jag har faktiskt aven hunnit med att trana lite imorse ocksa. Blev ett 40 minuters axelpass pa gymmet foljt av 10 minuters kardio (hade tankte mig 30 minuters kardio men da jag var sen som vanligt pa morgonen hanns det inte med). Jag maste komma ihag detta: Om jag vill hinna trana pa gymmet pa morgonen MASTE jag ge mig av hemifran SENAST 07.30 for annars ar det jattemycket trafik och det kommer bli stressigt. Axelpasset gick val i alla fall relativt bra, kanner dock att jag har tappat lite styrka igen sa maste fa in den traningen lite mer regelbundet. Dessutom ar jag starkare i vanster arm an i hoger vid sidlyft men starkare i hoger an vanster vid axelpressar uppat, vet inte riktigt hur det blev sa... TIPS PA BRA OVNINGAR FOR ATT TRANA AXLAR MOTTAGES GARNA! :)

Igar kvall var vi pa apero. Ja jag hade tur, det blev inte apero i onsdags kvall tillslut utan jag fick min lugna hemmakvall da och sa var vi hembjudna igar kvall istallet vilket var mycket trevligare eftersom jag ju da hade lust! Blev en trevlig kvall. Tyvarr dock eller vad man nu ska saga sa at jag sa mycket apero (ja det ar da chips, notter, ost och korv) att jag inte alls var hungrig nar vi kom hem vi nio tiden. Min middag igar bestod saledes av fett fett fett, snabba kolhydrater och en youghurt. Hm inte ideal traningsmat men jag ater ju relativt nyttigt under dagarna sa jag orkar faktiskt inte halla pa att alltid forsoka ata nyttigt aven pa kvallarna. Det var gott och trevligt! (och ost innehaller ju jattemycket protein eller hur ;) ).

Idag ar det FREEEDAG! Och ikvall spelar Sverige mot Frankrike i handbolls VM. Jag forsoker samla ihop ett litet gang fransman att se pa matchen tillsammans med. Kan bli roligt tror jag (forutsatt att Sverige vinner saklart).

Men nu far det vara fardigskrivet. Ska snart ga och kopa en macka eller en sallad och sedan tillbaka till jobbet.

Ha en trevlig eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för Sverige!
    Heja Sverige friskt humör det är det som susen gör! TGIF! KRAM Anna

    SvaraRadera