tisdag 18 januari 2011

Veckans traning v.2

Forsta "riktiga" traningsveckan pa aret det vill saga forsta veckan da jag var har i Frankrike och kunde trana alla pass jag ville. Det blev ganska sa manga saklart... Mandagen och tisdagen var fortfarande tunga men fran och med onsdag kande jag att jag var tillbaka i min tidagare form och traningen blev sadar riktigt rolig som den ju brukar vara!

Mandag: Bodycombat 60 minuter, Mage 15 minuter
Tisdag: Bodypump 45 minuter, Axlar 15 minuter
Onsdag: Bodycombat 60  minuter, Step 65 minuter
Torsdag: Bodypump 45 minuter, Mage 15 minuter, Rumpa 15 minuter
Fredag: Cross-trainer 22 minuter, Snabb gang i uppforslut 22 minuter (kollade fel pa gymschemat sa missade steppasset darav detta pass)
Lordag: Bodypump 60 minuter, Bodycombat 60 minuter, Step 50 minuter
Sondag: VILA

Blev kanske lite mycket bodypump denna vecka, ska forsoka kora ett pass bara styrka med fokus axlar denna vecka och sedan fokus ben veckan efter. Men bodypump ar ju roligare liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar