tisdag 25 januari 2011

Morgonstund...

...har kanske inte guld i mun för mig men däremot kaffe vilket ju sägs vara det svarta guldet så inte så långt ifrån det gamla ordspråket trots allt.


Jag har hunnit med en 28 minuters springtur nu på morgonen, det var skönt men rätt så kallt. Jag har ingen runda utan springer till en punkt på Cap d'Antibes och sedan vänder jag tillbaka. Idag tog det mig drygt 15 minuter att ta mig till min vändpunkt men bara 12 minuter att ta mig tillbaka då jag spurtade på så gott jag kunde. Målet är nu att försöka få samma hastighet åt båda hållen. Det kanske blir svårt då det är uppförsbacke dit men att klara ditsträckan på 13 minuter borde jag kunna i alla fall tycker jag. Så nu har jag ett mål inför våren!

Men nu är klockan halv nio, jag har förberett min frukost och nu ska jag bara packa träningsväskan och sminka mig och sedan bär det av till jobbet. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar