fredag 21 januari 2011

Dagens matsack

Sa har ser det ut for mig nastan varje dag numera. Tar med mig frukost I form av fruktsallad med keso, frukt for mellanmal, proteinpulver till efter traningen och en swebar for att undvika godismaskinen pa jobbet om jag blir for sugen och hungrig. Ganska mycket saker blir det men det ar ett maste for att jag ska orka trana som jag gor. Och oftast har jag aven med mig en lunchbox men det fick vara idag da H sover I vardagsrummet o jag inte vill vacka honom mer an nodvandigt. Nej nu ska jag ga, ar ju tidig for en gangs skull!
Sent from my Blackberry

2 kommentarer:

  1. Hittade tyvärr inte testet som gjorde i en tidning i höstas ang. a kontra bill cremer. Du kan söka på A-creme. Där står att den aktiva subst är lika stor mängd i bill. som i dyr. Så då är inte valet så stort tycker jag. Om man nu inte vill skryta med dyra cremer i flotta askar förstås.
    jag ska leta vidare.
    Kram på Dig.

    SvaraRadera
  2. jag vet precis hur det är att släpa med sig mat och grejer för att klara dagen och träna som man gör. Ett måste och man mår så mycket bättre när man får i sig det man ska :)

    SvaraRadera