måndag 3 januari 2011

Då var det nästan slut...

Semestern alltså. Idag tar jag tåget upp mot Stockholm för att träffa ett par vänner och imorgon bitti alldeles för tidigt flyger jag tillbaka mot Frankrike.

Det har varit en riktigt mysig och faktiskt ovanligt lugn vistelse i Sverige denna gång. Jag vet inte när jag senast spenderade så många dagar i följd i Linköping utan att resa runt en massa! Men nu är jag faktiskt redo att ge mig av hemåt mot mina rutiner. Jag har en rejäl träningsabstinens vid det här laget! Jag har varit relativt duktig och gått på en timmes morgonpromenader nästan varje dag och jag har även kört ett cirkelträningspass hemma ett par gånger men även om detta är skönt för att man tränar så är det ju inte alls lika roligt som gymmet! Åh på onsdag är det bodycombat och step, jippiiii!!!

Men det är väldigt skönt att känna så, att jag faktiskt känner mig nöjd med min vistelse här, för det brukar alltid kännas alldeles för kort. Fast just nu är jag inte toppenglad, avsked har aldrig riktigt varit min grej om man säger så... Men det ska nog fixa sig den här gången också. Kramar till er!

3 kommentarer:

  1. Det har du efter din moster...ja den där minimala talangen för avsked menar jag ;-)
    Men Frankrike väntar på dig!!!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du haft en härlig semester hemma. Det blir annars lätt att man flänger hit och dit som en galning!

    Jag brukar också få abstinens. Speciellt när maken var borta i sex veckor och jag var ensam med min dotter. Svårt att få barnvakt på kvällarna liksom. Att träna hemma är inte samma sak :)

    H aen trevlig tur hemåt igen!

    SvaraRadera
  3. Vad fint att jag fick ärva det från dig, en riktig toppenegenskap ;) (men fick ju en hel del bra också så jag får ta det)

    Nu är jag tillbaka i Frankrike igen och ska iväg till gymmet! Jippii! :D

    kramar till er båda

    SvaraRadera