söndag 14 mars 2010

Alltid dessa val

...och jag är sämst på att välja! Sitter och funderar på en sak och vet inte hur jag ska göra. Ingen stor sak egentligen bara att jag måste börjar ringa lite folk etc om jag ska göra på ena sättet, hm vad svårt...

Tänkte istället lägga upp lite bilder från idag, det är ju lättare. Vi hade som sagt en skön dag och pratade även en del om framtiden. Sånt är svårt, speciellt när man inte kommer från samma land, finns ingen självklar plats dit man ska ta vägen. Känns inte som om jag kan stanna här alltid, är en så tillfällig plats plus att varken jag eller pojkvännen ju egentligen har några rötter här. Sen längtar jag ju till Sverige, speciellt när det blir dags för familj (vilket ju också börjar kännas som snart, biologisk klocka oh yes...) men hur kommer han att tycka att det är där? Men nu har vi i alla fall pratat lite om det så det känns lite lättare. Man går med samma funderingar båda två men eftersom det är läskigt vågar ingen egentligen berätta om det för den andra parten. Lite sant vad man säger om att sticka hål på luftslott (eh haha nej riktigt så går väl inte det ordspråket, vi tar det om troll som spricker när de ser solen istället) att det är inte så läskigt som man tror när man bär allting själv.

Nu är det dags att göra lite nytta, här kommer bilderna, håll tillgodo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar