tisdag 30 mars 2010

Kafferast

Tar en liten paus i jobbandet for kaffe och ett snabbt inlagg. Idag har det varit riktigt ruskvader, osregn, men nu har molnen spruckit upp och solen lyser igen, skont.

Blev en snabb svang pa gymmet pa lunchen, 50 minuter axlar, biceps och triceps, roligt som vanligt. Nasta vecka ska jag borja hos en PT (personlig tranare). Visserligen jattedyrt men jag ska bara ta fyra sessioner, en varannan vecka sa att det blir atta veckor totalt. Tankte unna mig det for att jag tycker det ar sa kul att trana och det ar ett tillfalle att lara sig lite mer tekniker som jag kan anvanda mig av i framtiden. Hade forsta diskussionen med tranaren idag och nu ska jag fylla i ett papper med "my objectives" (vet inte hur man sager det bra pa svenska...) for traningen och nasta vecka kor det igang, spannande! :)

Nej nu ar det slut pa pausen, back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar