onsdag 10 mars 2010

En trevlig kväll

Kom precis hem från min vän Hannes där jag var på middag efter jobbet. Alltid trevligt att vara där, Hannes känns nästan som en bror på något sätt, skönt att ha såna vänner.

Är ensam hemma just nu, vet inte var pojkvännen har tagit vägen. Han var på dåligt humör när han åkte från jobbet så jag hoppas att han är med vänner och har det roligt nu så att han är på bättre humör när han kommer hem :) Lite sorgligt här just nu för två av våra vänner ger sig iväg. Det är en av de stora nackdelarna med att bo utomlands, förr eller senare ger sig folk av, så du blir väldigt bra på att ta avsked. Jag orkar faktiskt nästan inte göra det längre, försöker att inte tänka på det och bara låta det ske. För dessutom så vet man faktiskt inte när man kommer att ses igen, kan vara snarare än man tror. Och dessutom går ju tiden ruskigt snabbt :S

Ska titta lite på TV nu, känns som om jag behöver ta det lite lugnt. Får se om jag orkar med en morgonpromenad imorn kanske, vore skönt!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar