tisdag 9 mars 2010

Tillbaka!

Lyckades ta mig ivag till sist. Rygg och axlar blev det. Har fortfarande inte riktigt koll pa vilka ovningar som ar bra och hur de ska kombineras men det verkar ge lite resultat i alla fall sa helt fel ute kan jag ju inte vara :) Problemet ar ju att det tar en massa tid. Skulle vilja vara dar mycket mer an vad jag hinner med, maste ju jobba och ta hand om pojkvan och vanner nagon gang ocksa.

Nu sitter jag pa jobbet och ar sadar lagom eftermiddagssomnig. Har en presenatation som jag maste gora klart for imorgon och har inte kommit nagonstans pa den, funderar allvarligt pa att ge mig av hemat snart och jobba lite senare ikvall for just nu kanns det valdigt seegt.

Forsoker komma pa vad vi ska ata ikvall. Jag ar sugen pa att dricka lite rodvin sa nagot som passar till det, om nu pojkvannen kanner for det, han behovde ocksa jobba sa inte sakert att han tycker den kombinationen ar superbra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar