torsdag 11 mars 2010

FAAAAN!!!


Den pissiga morgonen blev precis annu samre! Nar jag skulle ut ur garaget lyckades jag skrapa mot vaggen, och nar jag val satt fast dar visste jag inte hur jag skulle ta mig loss (jag vet nu att det basta hade varit att bara backa, da hade jag i alla fall inte gjort det varre) men det visste jag inte sa jag forsokte ta mig framat vilket slutade med att jag forstorde allting annu varre!!! Sa nu ar en stor bit ovanfor ena bakhjulet helt uppskrapad :( F***N! Jag har nu lyckats forstora ena backspegeln, fa en buckla over ena framhjulet och skrapa upp bilen dar bak, och allt detta pa mindre an tva manader. Bilen som nastan inte hade en enda repa nar jag kopte den, har sakert sankt vardet till halften nu, inget roligt!

Och nar jag korde till jobbet, ledsen for morgonens brak samt den STORA repan, sa lyckades jag aven nastan krocka. Da brast det helt... som tur var traffade jag en van pa parkeringen som lugnade ner mig lite. Usch och fy vilken morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar