onsdag 17 mars 2010

Lång dag och matlagningssvacka

Är väldigt sömnig, känns som om den här dagen har varit superlång och än är den inte slut. Ska iväg och träffa en tjejkompis nu som jag inte sett på jättelänge. Det ska visserligen bli riktigt roligt, bara hoppas att jag kan vakna till lite för just nu känner jag mig såhär:

Blir ingen matlagning ikväll, hinner helt enkelt inte med det, och dessutom är inte killen hemma än så då passar jag på att äta lite yougurt med flingor som ju också är väldigt gott ibland :)

Det var en intensiv jobbdag, vilket jag visserligen inte klagar på för jag gillar att ha fullt upp, men trött blir man! Och så tränade jag ju body combat på lunchen också såklart, fast normalt sett brukar det få mig att piggna till.

Nej nu ska jag ta och försöka fuska till mig en pigg look med hjälp av lite smink, en stor fördel med att vara tjej, vad gör man som kille egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar