måndag 22 mars 2010

Veckans traning v.11

Den har veckan blev nagot lugnare an forra veckan da jag kande mig lite trott i kroppen och behovde ett par vilodagar (eller ja en av vilodagarna blev ju ganska aktiv som jag skrev under "aktiv vila").

Mandag: 40 min morgonpromenad, 1h bodycombat + 15 minuter mage
Tisdag: 35 minuter axlar
Onsdag: 45 minuter morgonpromenad, 1 h bodycombat
Torsdag: 45 minuter bodypump + 15 minuter mage
Fredag: 30 minuter morgonpromenad kombinerat med 20 minuter jogging
Lordag: 35 minuter snabb promenad foljt av 1.5 h kankandes grus uppfor backe (dock inte speciellt intensivt)
Sondag: Vila

Hm nar jag tittar pa det nu sa verkar det ganska mycket anda men framst var det nog att jag tog det ganska lugnt och det var mindre styrketraning an vad jag brukar ha. Idag kanner jag mig laddad igen for en ny vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar