måndag 15 mars 2010

Kroppskontroll

Jag älskar att känna att jag har full kontroll över min kropp och att den orkar göra det jag vill. Idag var jag trött på body combat, kände att jag fortfarande hade träningsvärk från i lördags och ingen riktig motivation. Trots det så orkade jag göra styrkelåtar från gamla koreografier, som jag då tyckte var grymt jobbiga och nästan tappade andan av, utan några större problem nu! Så häftig känsla att benen bär liksom! Även på magträningen lyckades jag med en övning som jag tidigare tyckt var helt omöjlig utan större problem :)

Ska mysa lite med pojkvännen nu, han hade lagat mat när jag kom hem och allt :) Här kommer lite bilder från dagen:

Grötfrukost, denna gång havregrynsgröt med banan och röda bär


Är såhär gott

Min om jag får säga det själv ganska office chica look idag

Och jag nu, nöjd efter träning och middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar