tisdag 30 mars 2010

Sjukstuga?

Jaha då kan man nog säga att pojkvännen är officiellt sjuk :( Vi har visserligen inte mätt febern men jag känner ju ganska tydligt att han inte ligger på samma skala som jag direkt... Hoppas att febern hjälper till att döda alla hans bakterier snabbt, helst innan de hinner smitta mig också, så att vi båda är friska och pigga när vi åker till Sverige på fredag.

Inte mycket nytt idag annars. Jag känner mig lite allmänt orolig och olustig vilket jag försöker mota bort genom konstant aktivitet. Men nu är det ju snart dags att sova så då måste man ju ta det lugnt tyvärr, känner på mig att det här kommer bli en mardrömsnatt...

Hoppas ni sover bättre än jag,

kramar

Edit.
Oj då jag glömde, kvällen middag blev Tonfisk med kanel & curry. Tillagad som i receptet fast med broccoli och morot i stället för sockerärtor och med extra salt i form av fisksås. Mycket gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar