söndag 14 mars 2010

Vaknar

Håller fortfarande på och försöker vakna till liv, tror att träningspasset igår kombinerat med en massa mat och en del vin tog knäcken på mig lite grann. Känner mig fortfarande på gränsen till proppmätt men har druckit lite kaffe nu och hoppas att det ska få igång mig snart igen :)

Jag idag...trött

Blev en trevlig kväll igår, ett litet knytkalas kan man säga och då vi inte blev riktigt lika många som planerat blev det en massa mat! Har kylen full nu :D Vi hade små kanapeer, köttbullar med chorizo, minimuffins, couscous sallad med fetaost och myntasås (mitt verk), spansk skinka och korv och till efterrätt creme caramel (ocksa min skapelse).

Massor mat!

Och vänner

Idag skiner solen och vi ska åka motorcykel till St Maxim eller möjligen ända till St Tropez, vi får väl se hur kallt det är helt enkelt. Nu ska jag leta resa till mamma så att hon kan komma och hälsa på i Maj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar