måndag 8 mars 2010

Måndag kväll

Idag har varit en bra dag på många sätt. Hade min evaluation av mina objectives från 2009 på jobbet idag, exceeding target, yippiiii! :) Alltid roligt att få positiv feedback på det man har gjort!

Dagen har avslutats, precis som alla måndagar sedan nästan 4 år tillbaka, med ett besök på gymmet och body combat samt abdos. Ganska jobbigt idag, förmodligen för att jag inte åt min proteinbar på eftermiddagen utan istället en massa macarons (fransk liten marängkaka). Väldigt gott men inte superbra att träna på... :S

Idag pratade jag även med en personlig tränare på gymmet och bestämde att jag ska köra ett pass med honom varannan vecka för att lära mig lite mer om styrketräning. Löjligt dyrt men om jag bara gör det varannan vecka så är det ganska ok och jag tycker ju faktiskt att träningen är roligast av allt just nu så kanske kan vara värt att satsa lite pengar på det då.

Nu ska jag leta lite resor, försöker bestämma mig för om jag ska åka hem till påsk eller inte, får se.

Testar och lägger in en bild från min Colombiaresa vi precis återvände från. Ska försöka skriva ett lite längre inlägg och berätta mer om den resan snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar