onsdag 10 mars 2010

Installt mote och mardrommar

Jaha, satt och jobbade igar kvall for att hinna klart med en presentation for ett mote idag, och sa kommer jag till jobbet och ser att motet har blivit framflyttat tva veckor! Pa ett satt skont men anda irriterande...kunde ju ha agnat mig at roligare saker igar liksom.

Hade en jattelaskig mardrom inatt. Dromde att jag fick en panikangestattack, fast jag aldrig har fatt det i verkliga livet, men det var valdigt verkligt i drommen. Fick hjartklappning, blev jatteorolig, domnade i armar och ben, usch! Var helt skakis efterat. Har for ovrigt kommit in i en period med mardrommar igen nu, inget roligt :( Vet inte riktigt varfor heller da jag ju mar ratt sa bra nu, fast kanske ar att jag inte riktigt vet vad jag vill gora med mitt liv och det bekymrar mig nog, aven om jag dagtid haller mig sa aktiv hela tiden sa att jag inte har tid att tanka pa det. Jobbigt ar det i alla fall! Onskar att jag kunde vara en lite mer okomplicerad manniska, en san som bara kan vara glad och tillfreds, eller sadana manniskor kanske inte finns?

Kanner mig fortfarande lite nere och allmant orolig idag. Som tur vad ska jag snart ivag till gymmet for body combat. Gymmet ar mitt antidepressiva piller, tror att jag ar helt beroende av endorfinerna man far nar man tranar. Nar jag mar daligt ser jag till att slapa mig ivag till gymmet aven om jag inte vill for jag vet att det kommer att kannas battre efterat :)

Nej nu maste jag ta tag i jobbet igen,
bye!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar