fredag 12 mars 2010

Morgon och fortfarande matt

Nar jag vaknade imorse var jag fortfarande matt fran igar kvall... Gillar inte riktigt den kanslan :S Dessutom orkade jag inte ta mig ivag pa en morgonpromenad...eller orkade och orkade, kande att jag behovde prioritera mys i sangen med pojkvannen idag. Hade tankt trana lite kardio ikvall men nu vill pojkvannen folja med till gymmet, det hander ju nastan aldrig (vi gar pa olika gym) sa da kanns det som om jag nog passar pa att kora lite styrka i alla fall. Far se om jag kanske kan gora bada pa nagot satt, hmm.

Nog om det, sitter pa jobbet nu och vantar pa att personen jag ska ha mote med ska komma hit. Tror att detta mote inte kommer att leda nagonstans men vi far val se.

Lat forresten killen kora till jobbet idag, blev lite feg efter olyckan igar sa ska verkligen forsoka undvika att kora nar jag kanner mig lite trott. Repan som jag nu har upptackt ocksa ar en buckla :( ser inte speciellt bra ut :'( Men men, det ar bara en bil, det ar bara en bil, det ar bara en bil...

Inga mardrommar inatt i alla fall, good news :)

Hasta luego!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar